Sunday, June 6, 2010

Smiles...cos someone LOVES you....

di kala ku kehilangan
di dalam kegelapan
kau suluhkan sinar petunjuk
di kala ku kesedihan
kau ukirkn senyuman
dengan penuh sabar memujuk

engkau menyambut
tiap kali aku terjatuh...

andai hari esok langit akan runtuh
tabahlah menjunjung bersamaku
andai hari esok dunia gelora
tak akan ku gemuruh selagiku
ADA KAMU....

di kala aku tak pasti
kau tampil dengan berani
membimbing agar lebih yakin
dan bila hidup penuh soalan
kau berikan jawapan
melengkap sebuah kekurangan

tidak mungkin diri ini mampu
hidup tanpa doronganmu.....

* * * * * *

bila dengar lagu ni,mcm lagu ala-ala cintan..tp bile difikir kn dari sudut yg lebih positif, ia nya sesuai dijadikan hadiah..bait-bait ini boleh didedikasikan buat mereka yg kita sayang.. contoh mak,ayah,family,kawan2, dn yg paling tepat bagi aku adalah cikgu2...bagi aku,sume aku sayang...sebab lagi ramai owg sayang kt aku,lagi tinggi nilai kasih sayang aku pada mereka... ape yg penting,KEJUJURAN , KEIKHLASAN DAN SALING MEMPERCAYAI itu perlu dalam setiap kita menjalinkan sesuatu perhubungan sama ada sesama pencipta atau sesama manusia mahupun sesama alam(BI'AH)..
pe pn sayangilah sesama makhluk ciptaan Allah sebaik yg mungkin,.........INSYAALLAH,mudah-mudahan...

::TQ
::airaqalesya
::(~~,)

No comments:

Post a Comment